Aj som helvete!!

Blev ju välsignad med en spikmatta på min fördelsedag! Tack mamma!! Hade hört så mycket gott om den. Pigg, smal och LYCKLIG! skulle man bli om man ligger och gnider (oj dumt uttyck!, ligg så still du bara kan – ett litet tips bara) på den ca 30 min om dagen.

Många ryggar har nu provat min matta, men jag har liksom inte haft tid själv, jo visst har jag snabbtestat den ett par gånger, men så idag tänkte jag testa ordentligt – kanske är bra mot mensvärk med?!

Så gjorde jag alltså min första kvart på mattan då – som de rekommenderar första gången – liggandes på rygg i soffan. Och verkligen ”AJ SOM HELVETE”s-ont gjorde det första minutrarna, sen övergick det som att bli ”lagom” bränd på brännässlor (hur man nu kan bli det) och sen liksom killade det på olika ställen på ryggen, riktigt skönt och sen blev det bara varmt och gosigt…inte alls sån tokig present ändå!!

Läste  idag (dumt nog inte tidigare) att man kan bota (ja iaf lindra) PMS med spikarna och att man t.o.m. kan bli av med celluliter med hjälp av spikmattan, klicka på länken här! så kan ni läsa mer om spikmattor, jag har en Shakti-matta. MEN DET ÄR INGET FÖR VEKLINGAR – BARA TUFFINGAR OCH FAKIRER!!!

raz1

Jepp så här ser man ut sen….

8 kommentarer

Under Den så kallade hälsan

8 svar till “Aj som helvete!!

  1. låter intressant det där med spikmatta, vore nått för min onda rygg, kanske man skulle spara ihop och köpa en sån… 🙂

    jisses så röd du blev på ryggen,, ska bli intressant att höra om den hjälper dej något.. 🙂

    ha en skön kväll

  2. Godkväll!!! Ja spikmatta ska var jätte bra har jag hört har testat det gjorde ont först men sen var det riktigt bra. Kram Susanne

  3. Tur inte gubben i min blogg ska ligga ovanpå när du är på spikmattan,då hade du varit en sil nu,men värst av allt är att det är jag som är gubben i lådan så nu skriver du inte några mer inlägg hos mig,hihi nej så illa är det inte som tur är,kanske skulle pröva en själv,en spikmatta alltså,ha de gott o kram.

  4. Hit med en celluit- och PMS- matta! En sådan borde varje kvinna äga ;p

  5. Har snickrat utomhus i shorts fram tills efter 21 och det värmer inget vidare just då 😉 Duttig tjej, kör på nu 😀

  6. Godmorgon!!!! Ha en jätte bra dag. Kram Susanne

  7. Den kommer jag å lånar av dej!

    Aldrig testat men hört den e effektiv mot mycket. Vi kan ju ha spikmattefest nån kväll!

  8. Björne, jag vill nog inte ligga under någon när jag ligger på mattan 😉 Men testa du – riktigt gott!

    Oki Micke, förstår att blir lite kallt då..

    Tusensköna, jag låg lite till igårkväll, punktspika mina celluliter 😉 Lovar säga om det hjälper – håll tummarna!!

    Absolut Daniel – då kan vi leka riktiga fakirer, kanske prova på glödande kol med?! 🙄

Lämna en kommentar